Po raziskavah med vodilnimi v svetu je Dinamični model vodenja edini pravi način vodenja prihodnosti, saj samo tako bo lahko človeštvo ostalo še naprej v pogonu in razvoju. V kolikor ne bomo upoštevali principov narave pri načinu življenja in vodenju podjetij, enostavno kot človeštvo več ne bomo obstajali.
Da bi DINAMIČNI MANAGER res zagotovil učinkovito vodenja podjetja, mora obvladovati vrsto področij:
- najprej sebe,
- nato procese,
- prepoznati potencial ljudi,
- komunicirati to kar čuti, tako da drugi razumejo,
- projektno vodenje.
Dinamični model vodenja je proces, ki temelji na principih narave in deluje brez pritskov, stresa, kriz v skladu z naravnim ritmom in razvije potenciale vseh zaposlenih.
Namen izobraževanja je, naučiti se voditi podjetje, kot se bi v resnici moralo, brez iger, stresa in kritičnih situacij. Naučili vas bomo to, kar še niste slišali v nobeni šoli.
Prejmite brezplačni avdio zapis:
Šola osebnostne spremembe.
Največja prednost dinamičnega modela vodenja je:
- da zelo dobro spoznate sebe,
- da v vseh krizah oz. kritičnih situacijah vidite preproste rešitve,
- da maksimalno izkoristite čas in ni več praznega prostora,
- da se ves čas razvijate in napredujete, ter ni več zastojev v življenju,
- ves čas so jasni cilji,
- poslovni cilj je podrejen osebnemu,
- ločite osebno in poslovno življenje,
- ni negativnega stresa,
- proces razvija vaše potenciale,
- jasna komunikacija,
- enakomerno razporejena odgovornost.
V toBe Institutu smo pripravili program Certificiranje DINAMIČNEGA MANAGEMENTA, ki zajema celoten proces osebne in poslovne tansformacije.
Izobraževanje smo razdelili v 4 module, saj se v vsakem posebaj usposabljamo za celoten model. Najpomembneje je ravnovesje med vsemi moduli.
1: MODUL: OSEBNA TRANSFORMACIJA
– osnova Dinamičnega modela vodenja, je dobro poznavanje samega sebe, kajti če bomo dobro poznali sebe, bomo vedeli, kaj si želimo, kje so naše zmožnosti oz. kaj še moramo narediti, da lahko napredujemo. Predvsem je poudarek na psihologiji osebnosti, vodenja in odnosov. Damo si odgovor kdo smo in kam gremo.
Čas trajanja: 10 ur
2: MODUL: POSLOVNA TRANSDORMACIJA
– poslovni procesi so kot »rečni kanali«, ki namakajo celotno ozemlje, kjer živimo in od katerega se preživljamo, zato morajo biti speljani optimalno. Enako je s poslovnimi procesi, ko točno vemo kam gremo, procese naredimo optimalne glede na vse zakonske in komunikacijske parametre. Povdarek je na spoznavanju narave, naravnih procesih in rešitvah, predvsem pa kako na zakonodajo in upravne procese drugače pogledati, da pri tem ne doživljamo stresa in dodatnih stroškov.
Čas trajanja: 10 ur
3. MODUL: KOMUNIKACIJA
– komunikacija je kot »tok potoka v naravi«, če je bister in piten, potem je okoli njega vse živo in zdravo, v kolikor je premalo vode, nastajajo mlake in ob slabem vonju in okusu, vsak išče svojo pot, če pa je preveč vode, pa vse »zdravo« lahko izgine. Zato je potrebno izbrati pravo mero komunikacije in informacij. Naučili se bomo razumeti sogovornika in komunicirati, točno tisto, kar je potrebno za uspešen poslovni proces. Organizacijo sestankov, ter voditi kolegije, ki postane osrednja točka poslovnega procesa.
Čas trajanja: 8 ur
4. MODUL: PROJEKTNA PISARNA
– projektni način dela in projektna pisarna je popolna preslikava naravnega načina dela, saj narava deluje po osnovah projektnega dela. Zato bomo spoznali osnove projektnega dela in delovanje narave, ter organizirali vaše podjetje v obliki projektne pisarne.
Čas trajanja: 10 ur
Komu je program namenjen:
- Vsem, ki vodijo podjetje ali javno institucijo.
- Tisti, ki se odločate za samostojno podjetniško pot.
- Za naslednike družinskih podjetjih.
- Za tiste, ki mislite, da je vaše podjetje v krizi.
- Za tiste, ki mislite, da več kot ste naredili v življenju ne morete.
Po končanem usposabljanju dobite certifikat za usposobljenost Dinamičnega vodenja in naziv DINAMIČNI MANAGER.
Pričetek izobraževanj je v oktorbru delavnice pa se izvajajo čez teden ali vikend odvisno od skupine.
Vsak udeleženec ima tudi 2 ur osebnega svetovanja in 2 ur poslovnega svetovanja.
Maksimalno število udeležencev 12.
Kontakt: office@to-be.institute
Priporočljivo gradivo:
Članki:
Plačilo znaša 289,00 € + DDV, za vsak modul posebaj in vključuje strokovno predavanje, reševanje praktičnih primerov z obrazložitvami, seminarsko gradivo, potrdilo o udeležbi na delavnici. Kotizacijo prosimo nakažite po prejetem predračunu na transakcijski račun št. IBAN: SI56 04835-0003548705 pri NKBM d.d., najkasneje 14 dni pred izvedbo delavnice. Po delavnici vam bomo po pošti poslali račun. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 10 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 % kotizacije. Fizičnim osebam nudimo 30 % popust na kotizacijo!
to Be INSTITUTE – ZAVOD BITI INŠTITUT, RAZVOJNI CENTER ZA DRUŽBENE IN OKOLJSKE ŠTUDIJE GRIŽE
- GRIŽE 46 A, 3302 GRIŽE
- Davčna št.: 45610584 Matična številka: 8424462000
- office@to-be.institute
Brezplačna e-knjiga:
Psihologija Marketinga
V prispevku, ki ga berete, ne pišem hvalnice Pedagoški fakulteti, temveč želim povdariti, da se premalo zavedamo svoje primarne poti in institucije in da v kolikor ne menjamo svoje poti, ne vidimo vse dodane vrednosti, ki jo dobimo za življenje. V primerjavi sem želel prikazati dodano vrednost učitelja glede na ostale poklice. Res, da je učiteljski poklic danes podcenjen, vendar smo zato v veliki meri krivi sami učitelji, saj ne znamo ceniti svojega dela in sami sebe.
Zato bi morda v sam proces izobraževanja učiteljev, potrebno dodati tudi več samospoznavne poti, da se ta samozavest zgradi iz notranjosti vsakega študenta, ne pa s statusom in prejetjem diplome.
Avtor članka: Milan Krajnc, pedagog, podjetnik & krizni vodja
Naučim vas pogledati “nase”, kot na tretjo osebo. Za več informacij ali spoznavno srečanje mi pišite na official@milankrajnc.com
Dinamičen model vodenja
Namen knjige je predstaviti dinamični model vodenja, ki se je v več kot stotih primerih pokazal kot odličen način, kako priti iz poslovne in osebne krize ter kako premagati težave, ne da bi sploh zašli v krizo.