Moja vizija
Moja vizija je očistiti svet vsega negativne oz. odstraniti vse tiso, kar zavira človeški potencial in onemogoča življenje v svetlobi; torej na tisti srečni in svetli strani življenja.
Zato sem svoje poslanstvo in delo na projektih razdelil v naslednje kategorije.
Kategorije
Razvil sem metode, kjer osebi zbistrimo misli in iz njenega uma in življenja pomagamo odstraniti vse kar ne sodi k njeni pravi naravi, lahko bi dejali, da ga osvobodimo vseh bremen.
Ciljna publika: Direktorji, Vodilni politiki … samo z lastnim vzgledom lahko naredimo spremembe v okolici
Šele, ko vodstvenemu kadru pomagam postaviti jasne cilje, lahko v podjetju naredim reorganizacijo. Reorganizacijo ne gradim na odpuščanju, temveč na izkoriščanju neizkoriščenega oz. skritih potencialih, poenostavim procese in znižam stroške na vseh nivojih, pri enaki kvaliteti, brez povečanja stresa.
Ciljna publika: Država in lokalna uprava, Družinska podjetja, večji poslovni/družbeni sistemi… če želimo narediti resnično spremembo, se moramo sprememb lotiti celostno.
Na zemlji ni več prostora za smeti, hkrati pa ni več materiala za nove stvari, zato je potrebno, graditi na reciklaži in vgrajevati materiale, ki so naravno razgradljivi. Predvsem pa reševati naravo s samo naravo. Zato smo pričeli povezovati rešitve z uporabniki. Najprej naredimo analizo in strategijo, kaj posamezno območje sploh potrebuje.
Ciljna publika: Naravno zaključena območja, države, regije, občine… če želimo živeti in uživati življenje, potem lahko to naredimo samo v čistem okolju.
Vse več hrane je vzgojene umetno, ker nam zmanjkuje prostora, kar pa neposredno povzroča spreminjane osnovne celice človeka in našo naravo. Zato povezujem vso naravno pridelano hrano, ter vzpodbujam lokalno skupnost da temelji na samooskrbi, v večjih mestih, pa vspostavljam pridelavo hrane, brez gnolij v posebej predelanih prostorih, kjer je poudarek na čim bolj naravnih metodah, in mesta dnevno dobijo svežo hrano.
Ciljna publika: Mesta, Lokalna skupnost
Brezplačna e-knjiga: Psihologija Marketinga
Izpolnite spodnji obrazec in prejmite brezplačno e-knjigo Psihologija marketinga.