Kadar dobite idejo ali imate kakršno koli željo, jo morate čim prej spraviti v akcijo, vendar ne kot divjaki, temveč umirjeno in preračunljivo, na vsako akcijo se morate dobro pripraviti in jo nato speljati do konca.
Če boste igrali na “prvo žogo”, se boste znašli v megli, če ne boste pristopili v akcijo, boste ostali pri filozofiranju.
V preteklosti mi nikoli ni bilo jasno, kaj delajo svetovalci, pa raziskovalne agencije… saj ni bilo videti nobenega izdelka. Vsi so govorili, da prodajajo meglo. Čeprav sem se na drugi strani vprašal, če prodajajo meglo, jo more nekdo kupiti. Torej je megla donosen posel.
Tako sem se spustil v raziskovanje megle in tudi sam postal njen prodajalec, kot svetovalec za projektno vodenje.
Že pri prvi stranki sem naletel na očitke: “ Ne filizofiraj, raje delaj – Mi smo mislili, da nam boste naredili te naše projekte, ne pa da nam govorite, kako jih naj delamo. Mi že vemo delati, samo časa nimamo za vse.“ Takrat sem izgubil vso samozavest in megla mi je padla na oči: “Ja kaj pa bom sedaj dela, ali naj kar primem za lopato in jim pomagam delati.”
Sam pri sebi sem dejal: “Ne filozofiraj, raje ustvarjaj!” Vprašal sem jih ali lahko pregledam njihove dosedanje projekte, da vidim kako delajo in potem morda res lahko izvedem nekaj njihovih projektov, da mi bo lažje. Po analizi celotne projektne dokumentacije, računov, zapisnikov, pogodb in obračunov sem ugotovil, da niti enega projekta niso končali z dobičkom, kvečjemu so z velikim minusom, ker pa so imeli veliko projektov, je pričetek novega projekta pokrival izgubo preteklega. Po treh dneh sem ugotovil, da kljub temu, da imajo na računo dovolj denarja in da račune plačujejo sproti, so v vedno večji izgubi, saj z denarjem s katerim operirajo dejansko ni njihov. Ustvarili so si navidezno resničnost. Pripravil sem jim slikovno analizo s povdarkom na financah.
Prejmite brezplačni avdio zapis:
Šola osebnostne spremembe.
Takrat pa je njim padla megla na oči in sem jim dejal: “Fantje ne filozofirajte, raje pričnite ustvarjat!” Saj dosedaj še niste nič naredili, ste zadolženi, nič si niste ustvarili, utrujeni ste od prevelikih naporov. Čas je da pričnete projekte, projektno delati.
Tako smo vsak projekt razdelili v tri faze, ki so bile časovno enako razporejene. Ena tretina časa za pripravo, ena tretina za izvajanje in ena tretina za zaključevanje. Nehali so popuščati, pri svojih zaposlenih in pri strankah. Pričeli so se postavljati zase in odločno reči “DA” ali “NE”. Zaupali so sami sebi in drugim, ter se pričeli postavljati iz operative.
Po dobrem letu takšnega načina dela, so poplačali vse kredite, bili po petih letih na dopustu in uredili družinske zadeve in denar, ki ga imajo na transakcijskem računu je dejansko njihov.
In kaj so naredili za to? Kupili so tovornjak megle.
Svetovanje še vedno velja za meglo, žal se svetovanja ne da prijeti v roke, lahko pa se izmerijo njegovi učinki. Predvsem preden se odločate, da boste sprejeli svetovalne storitve, se morajo določiti cilji in postaviti merljivi rezultati (stanje na TRR, počutje, porabljen čas…). Ker pa veliko svetovalcev, ne zna sama sebi postaviti ciljev, je prišel izraz; prodajanje megle. Saj dejnsko ne dobite s svetovanjem končnega izdelka, temveč “razkadite” meglo, ki ste si jo sami ustvarili.
Besede: “Ne filozofiraj, ampak ustvarjaj” lahko enačimo z “Hodi, kot mačka okoli vrele kaše”. Najbolj plastično se to, da prikazati pri osvajanju. Kadar moški zagleda “lepotico”, se najprej posvetuje s prijatelji in potem se o njej pogovarjajo cel večer, pa še morda en teden po tem, na koncu pa nikoli ne stopi do nje, ker misli, da tako ali tako ni dovolj dober za njo. “Lepotice” pa niso noben “bav-bav”, odzvale bi se, če bi takrat, ko jo je zagledal stopil do nje in jo odgovoril. Velika verjetnost je, da bi jo lahko tudi osvojil, saj večina žensk ima rada direktne moške. Ženske se še bolj zavedajo, da je življenje minljivo, zato ob sebi potrebujejo “akcijo”!
Brezplačna e-knjiga:
Psihologija Marketinga
Kadar dobite idejo ali imate kakršno koli željo, jo morate čim prej spraviti v akcijo, vendar ne kot divjaki, temveč umirjeno in preračunljivo, na vsako akcijo se morate dobro pripraviti in jo nato speljati do konca.
Če boste igrali na “prvo žogo”, se boste znašli v megli, če ne boste pristopili v akcijo, boste ostali pri filozofiranju.
Avtor članka: Milan Krajnc, pedagog, podjetnik & krizni vodja
Naučim vas pogledati “nase”, kot na tretjo osebo. Za več informacij ali spoznavno srečanje mi pišite na official@milankrajnc.com
Dinamičen model vodenja
Namen knjige je predstaviti dinamični model vodenja, ki se je v več kot stotih primerih pokazal kot odličen način, kako priti iz poslovne in osebne krize ter kako premagati težave, ne da bi sploh zašli v krizo.