Podjetniki smo v osnovi lovci, ki smo lovišča iz pradavnine zamenjali z lovišči na poslovnih trgih.
Tisti lovec, ki je bil bolje pripravljen, je vedno ulovil najboljši plen in tako je danes med podjetniki.
Danes je podjetnik toliko bolj izenačen s starodavnimi lovci, saj lovci niso dobivali plena po vezah, kot podjetniki pred časom; temveč so morali vsak dan izboljševati svoje lastnosti; fizično pripravljenost, tehniko, koncentracijo… in tudi danes je tako s podjetniki. Podjetnik mora biti v vrhunski psiho-fizični kondiciji, obvladati različne načine komunikacij in imeti različna znanja… ker samo s svojimi vrhunskimi lastnostmi lahko dobi najboljši plen.
Tako so vrhunski podjetniki zelo hitro ugotovili, da več kot investirajo v sebe, boljši bo izplen na trgu. Kar ne pomeni samo, da bodo dobili boljše posle, temveč da bodo znali prepoznati prave poslovne priložnosti na trgu in izbrati tudi najboljše investicije.
Da tako sodobni podjetniki postajajo v bistvu investitorji. Saj investirajo v sebe, v svoje podjetje, v sodelavce v podjetju, investirajo v razvoj trga… tako skoraj več ne moremo govoriti o podjetnikih, temveč investitorih.
Prejmite brezplačni avdio zapis:
Šola osebnostne spremembe.
In kaj loči podjetnika in investitorja?
V osnovi počneta oba enako, investitor dela izključno za sebe in se ne obremenjuje z okolico, čeprav je za okolico vrhunski, kar je zanj samo posebi pomembno. Podjetnik, da pa v veliki meri dela zato, da ga okolica opazi. Lahko bi rekel, da Investitor, posluša sebe in sledi svojemu notranjemu glasu, ali kot se moderno reče, »sledi svojemu srcu«. Podjetnik pa se obrača, kot se obrača večina.
Pri svojem delu sem pred dvema letoma srečal osebo, ki je vrhunski investitor.
Do mene ponavadi pridejo osebe, ki želijo rešiti nek problem. Ona pa se je pojavila z željo, da želi biti še boljša. Najprej sem se zamislil, kako lahko pride do mene, ki se ukvarjam z reševanjem kriz, da bi bil še boljši, kako mu sploh lahko pomagam. Dejansko je v meni videla več, kot sem videl sam. S potezo sodelovanja mi je dala neko novo dimenzijo, novo širino. Tako, da na koncu nisem vedel, kdo je koga bolj potreboval.
Vedela je da se ukvarjam z največjimi krizami, kar pomeni, da uporabljam vrhunska psihološka »orodja« in ona je v tem videla svojo priložnost, da se dvigne na še višjo raven delovanja.
Uvidel sem, da če želi narediti še večji korak naprej oz. še iti na višji nivo delovanja, mora pričeti delati na svoji globini. Kar pomeni, še bolje spoznati samo sebe. Namreč naš zunanji svet je odsev našega notranjega sveta. Tako sem jo naučil, kaj pomenijo vsi zunanji znaki, kakšna sporočila dobiva in kaj sedaj to pomeni v njeni notranjosti.
S tem je ozavestila svoje psihološke vzorce, ki so na nek način ovirali njeno osebno rast in razvoj. Z ozaveščanjem, pa je hitreje napredovala v osebni rasti. Naenkrat je postala veliko bolj stabilna oseba z manj meditacije, dosedanji »veliki« problemi so naenkrat postali »majhni« izzivi. Odprl se ji je popolnoma nov svet in sama je uvidela, da svetu lahko da veliko več, kot samo nova delavna mesta, poslovne priložnosti, nove okolju prijazne izdelke… sedaj lahko da svetu, vzgled. Drugačno prespektivo življenja.
Ugotovila je, da ni potrebno, da veliko govori, dovolj da samo živi to kar čuti in da okolici veliko močnejšo sporočilo, kot da jim kaj napiše ali pove. Njena sporočila z vzgledom so pričela pri ljudeh dolgotrajne pozitivne spremembe in njene napisane in izrečene besede so postale »zdravilne«.
Tako sem sam ugotovil, da moja orodja za reševanje kriz so lahko odlična zato, da lahko boljši postanejo vrhunski.
Pa to ne pomeni, da je potrebno še bolj garati in se mučiti, temveč samo organizacijo dneva je potrebno spremeniti in si več časa vzeti za sebe.
Brezplačna e-knjiga:
Psihologija Marketinga
Namreč največjo napako delajo podjetniki, da na prvo mesto postavljajo poslovne cilje. Na prvo mesto je potrebno dati osebni cilj in potem morajo poslovni cilji podpirati osebni cilj. To pa lahko storimo samo tako, da najprej sebe dobro spoznamo in potem vsako potezo, ki jo želimo narediti osebno ali poslovno, naredimo s točno določenim namenom. Pomeni, da ni več napačnih potez, ne izgubljamo časa in odvečne energije, še najmanj pa denarja, saj je vsak vložen denar tudi povratna investicija.
Investitorji ne razmišljajo, ali je nekaj prav ali narobe, ali bodo kaj zaslužili ali ne… za njih je vse prav, kar čutijo.
Avtor članka: Milan Krajnc, pedagog, podjetnik & krizni vodja
Naučim vas pogledati “nase”, kot na tretjo osebo. Za več informacij ali spoznavno srečanje mi pišite na official@milankrajnc.com
Dinamičen model vodenja
Namen knjige je predstaviti dinamični model vodenja, ki se je v več kot stotih primerih pokazal kot odličen način, kako priti iz poslovne in osebne krize ter kako premagati težave, ne da bi sploh zašli v krizo.