Dinamični model komuniciranja je plod večletnih izkušenj na področju svetovanja top in srednjemu managementu, ki temelji na realnih procesih organizacije.
Model temelji na več fizikalnih zakonitostih in znanstvenih metodah s področja obvladovanja procesov, informacij in ljudi.
SiriusDCM® se v organizacijo uvaja direktno, komunikacija pa se prilagodi vsaki organizaciji glede na njeno specifiko in strukturo človeških virov.
Vzporedno s SiriusDCM® se v organizacijo vključujejo tudi načela projektnega vodenja, saj je sočasno vpeljevanje projektnega pristopa v delo organizacije del strateških rešitev. S tem, ko na tak način v organizaciji vzpostavljamo pogoje za projektno delo, vključimo tudi najpomembnejši element – človeške vire. Prednost Dinamičnega modela komuniciranja je predvsem v tem, da se celotne zadeve lotimo celovito. Model ni zgolj orodje uvajanja sprememb v podjetje, ampak je dolgoročno gledano tudi način bodočega dela in komuniciranja v podjetju, kjer je jasno opredeljeno, kdo kaj dela, kdo za kaj odgovarja, kdo komu kaj sporoča ter na kak način se informacije predajajo naprej.
Prejmite brezplačni avdio zapis:
Šola osebnostne spremembe.
Dinamični model komuniciranja omogoča, da so informacije obvladljive, da se v podjetju vzpostavi monitoring ter da se vsak posameznik sooči z lastno odgovornostjo v okviru delovnega mesta.
Dinamični model komuniciranja izkoreninja stare, pretekle vzorce podjetja in preprečuje, da bi se podjetje vrnilo na stare tire ali obstalo na mrtvi točki.
Namen uvajanja Dinamičnega modela:
- Preverjanje ciljev in strategije podjetja.
- Vzpostavitev projektnega načina dela in razmišljanja.
- Razmejitev odgovornosti med zaposlenimi.
- Sprejemanje odgovornosti dela/delovnega mesta.
Cilj:
- Vzpodbujanje podjetniškega načina dela in mišljenja.
- Razbremenitev zaposlenih z enakomerno razporeditvijo nalog.
- Vzpodbujanje pretoka informacij in vzpostavitev povratnega informiranja (izboljšanje medsebojne komunikacije).
- Določiti jasne smernice nadaljnjega razvoja podjetja (opredelitev strateškega cilja in opredelitev strategije).
- Organiziran pristop k planiranju aktivnosti, optimalni izvedbi z razpoložljivimi viri organizacije ter vzpostavitev monitoringa nad izvajanjem.
- Določitev nove organizacijske strukture.
- Obvladovanje projektov.
- Obvladovaje pretoka informacij.
Učinki uvedbe Dinamičnega modela:
- Razbremenjeni zaposleni
- Porazdeljena odgovornost med zaposlenimi.
- Večje zadovoljstvo zaposlenih (boljši medsebojni odnosi in pozitivna organizacijska klima).
- Manj napak pri delu in kot rezultat temu manjše število reklamacij.
- Večje zadovoljstvo kupcev.
- Večja produktivnost. Racionalizirani procesi (večji prihranki zaradi sprememb v procesu dela).
- Večja motivacija zaposlenih.
- Večja pripadnost podjetju.
- Boljši poslovni rezultati.
Brezplačna e-knjiga:
Psihologija Marketinga
Avtor članka: Milan Krajnc, pedagog, podjetnik & krizni vodja
Naučim vas pogledati “nase”, kot na tretjo osebo. Za več informacij ali spoznavno srečanje mi pišite na official@milankrajnc.com
Dinamičen model vodenja
Namen knjige je predstaviti dinamični model vodenja, ki se je v več kot stotih primerih pokazal kot odličen način, kako priti iz poslovne in osebne krize ter kako premagati težave, ne da bi sploh zašli v krizo.