Ko se znajdemo v krizni situaciji, se moramo zavedati, da smo zanjo (najverjetneje) krivi sami. S spoznavanjem samega sebe, bomo namreč odkrili, kaj v nas povzroča konflikte in krizo. Z delom na sebi najbolje odpravljamo vzroke krize.
Krizno komuniciramo, kadar želimo rešiti krizno situacijo, vendar kaj je krizna situacija, kaj je kriza in kdo jo ustvarja.
Mi! Mi sami ustvarjamo krizo.
Torej, če jo sami ustvarimo, jo tudi sami lahko rešimo! Da, tako enostavno je.
Vendar največjo napako, ki jo počnemo je to, da si nočemo priznati, da smo mi vzrok za krizno, zato je tudi ne moremo rešiti.
Prejmite brezplačni avdio zapis:
Šola osebnostne spremembe.
Ne glede na to ali smo sami povzročili krizo ali se kakorkoli znašli v njej, moramo iz nje čimprej izstopiti. Kriza je samo stanje odnosa, slabši je odnos, večja je kriza. Če se odzovemo na prepir ali žal besedo, smo neposredno vstopili v neko krizno stanje.
Veliko sem že prebral in poslušal, kako učinkovito reševati krize oz. kakšne tehnike komuniciranja uporabiti, da bi krizo rešili oz. preprečili. Vendar, kadarkoli govorimo o tehniki, govorimo o neki naučeni oz. odigrani vlogi. Torej se s pomočjo tehnik naučimo, kako se vzpostaviti v nekonfliktno vlogo. Če igramo vloge, smo v osnovi še vedno konfliktni in lahko povzročimo krize.
Namesto, da veliko časa zapravimo za učenje vlog, je bolje da ta čas posvetimo spoznavanju samega sebe. Kajti šele, ko bomo poznali sami sebe, bomo vedeli, kaj je tisto v nas kar povzroča konflikte in krize. Tako bomo z delom na sebi pričeli odpravljati vzroke. In nikoli več ne bomo v krizni situaciji in ne bo potrebno krizno komunicirati. Ko bomo sami sebe dovolj dobro poznali, lahko krizno komuniciranje postane naše delo, saj nas bodo drugi najeli, da bomo reševali njihove spore. Kot zunanji opazovalci bomo videli realno sliko, sami pa nikoli ne bomo padli v spor.
Avtor članka: Milan Krajnc, pedagog, podjetnik & krizni vodja
Naučim vas pogledati “nase”, kot na tretjo osebo. Za več informacij ali spoznavno srečanje mi pišite na official@milankrajnc.com
Brezplačna e-knjiga:
Psihologija Marketinga
Dinamičen model vodenja
Namen knjige je predstaviti dinamični model vodenja, ki se je v več kot stotih primerih pokazal kot odličen način, kako priti iz poslovne in osebne krize ter kako premagati težave, ne da bi sploh zašli v krizo.