1. faza: ANALIZA
Identifikacija obstoječega stanja zajema identifikacijo delovnih in poslovnih procesov, ključnega dokumentacijskega pretoka, pregled kadrovske in druge poslovne dokumentacije, identifikacijo ključnih nalog, komunikacijskega procesa in informacijskega sistema.
2. faza: OCENA UGOTOVLJENEGA
Svetovalci ocenijo stanje na osnovi izsledkov, pridobljenih z opazovanjem, anketiranjem in intervjuji.
3. faza: PREDSTAVITEV REZULTATOV
Svetovalci vodilne soočijo z ugotovitvami o razmerah v podjetju: oceno organiziranosti, prikaz kritičnih točk, komunikacijo in pretok informacij, kadrovsko zasedenost in njihovo izkoriščenost.
Prejmite brezplačni avdio zapis:
Šola osebnostne spremembe.
4. faza: POSLOVNI CILJI
Odločitev, ali se bo v podjetju zgolj optimiziralo obstoječe stanje ali se prične z začetkom reorganizacije poslovnega procesa.
5. faza: STRATEGIJA
Vzpostavitev pogojev za dinamični model vodenja.
6. faza: IZDELAVA DMV
Čas za odločitev: optimizacija in racionalizacija procesov ali celovita prenova. V slednjem najprej podati možne rešitve, sledi izdelava modela.
7. faza: POSLOVNA INTEGRACIJA
V primeru optimizacije so organizirane delavnice usposabljanja za dinamično in projektno vodenje, v primeru celovite prenove pa sledi implementacija dinamičnega modela vodenja in nato še implementacija projektnega vodenja ter celostna grafična podoba.
Poslovni podprocesi
V tem obdobju se vzpostavijo temelji organizacije po novi organizacijski strukturi in skladno z novimi organizacijskimi pravili.
“Ni treba pojesti celega lonca da veš, kakšen okus ima juha.” – Milan Krajnc
Dinamičen model vodenja
Namen knjige je predstaviti dinamični model vodenja, ki se je v več kot stotih primerih pokazal kot odličen način, kako priti iz poslovne in osebne krize ter kako premagati težave, ne da bi sploh zašli v krizo.
Avtor članka: Milan Krajnc, pedagog, podjetnik & krizni vodja
Naučim vas pogledati “nase”, kot na tretjo osebo. Za več informacij ali spoznavno srečanje mi pišite na official@milankrajnc.com