Pomlajevanje podjetja - Milan Krajnc
CategoriesNovi zapisi

V zadnjem času opazujem, da se vedno več direktorjev odloča za razne lepotne operacije, da bi izgledali mlajši. Vedno več ljudi se boji svoje starosti, svoje minljivosti. Pri tem pa vidim, da uporbljajo »umetna« sredstva, ki delujejo na kratek časovni rok in potem se vedno znova popravljajo in na koncu več niso podobni niti sebi.

Najprej sem mislil, da je to tudi edini način pomlajevanja, dokler nisem srečal strokovnjakov, ki to počnejo na naravni način in videl, da dejansko lahko z določenimi tehnikami in procesi ostanemo »večno« mladi.

Enako je v samem podjetju, pa ne govorim o zaposlenih, temveč procesih. Pomembno je namreč, da same proces ves čas prenavljamo, posodabljamo in optimiramo. Vendar proces ne prenavljamo samo z zamenjavo »strojev« temveč predvsem z načinom vodenja, z razvojem potencialov zaposlenih, s kulturo v podjetju…

Podjetje mora biti ves čas vitalno.

Če naredimo primerjavo med človekom in podjetje, kaj pomeni pomlajevanje.

V kolikor skrbimo za psihofizično kondicijo – šport, hrana, intelektualna kondicija, čustveno ravnovesje, duševni mir… – smo notranje stabilni, mirni in zelo malo stvari nas lahko vrže iz naše poti in to je tudi osnova, da je telo zdravo. Vendar s tem ne moremo ustaviti staranja telesa, lahko pa ustavimo staranje spomina, možganov, zavesti in načina razmišljanja.

Enako je v podjetju, ves čas moramo skrbeti za dobro počutje zaposlenih, vendar ne tako, da se polenijo, temveč, da vzpodbujamo njihove potenciale in da so ves čas v pozitivnem stresu. Skrbeti moramo za dobro komunikacijo, ves čas moramo preverjati ali se med seboj razumemo in posodabljati procese in tehnologijo.

Prejmite brezplačni avdio zapis:
Šola osebnostne spremembe.

Izpolnite spodnji obrazec in na vpisan e-naslov boste prejeli avdio zapis.

Če želimo, da to počnemo tako, da je uspeh zagotovljen in visoka kultura med zaposlenimi, moramo to početi na naravni način.

Pomeni:

Enako je pri nas osebno. 

Pomeni:

Brezplačna e-knjiga:
Psihologija Marketinga

Mladi smo lahko zelo dolgo v svoji glavi in v svojem telesu, če se do sebe obnašamo prijazno in zdravo.

Enako je v podjetju, ves čas moramo biti v polni kondiciji, da se lahko prilagodimo trendom. Zato ni vedno dobro, če rečemo da ima podjetje dolgo tradicijo, ker morda še vedno dela vse po metodah iz tistih časov. Podjetja s tradicijo morajo  poudarjati svojo vitalnost in to dokazovati.

Avtor - Milan Krajnc

Avtor članka: Milan Krajnc, pedagog, podjetnik & krizni vodja
Naučim vas pogledati “nase”, kot na tretjo osebo. Za več informacij ali spoznavno srečanje mi pišite na official@milankrajnc.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

0
    0
    Vaša košarica
    Vaša košarica je praznaTrgovina
    Add to cart